قیمت میکروفون کنفرانس به عوامل گوناگونی بستگی دارد در اینجا می خواهیم بیشتر درباره قیمت میکروفون های کنفرانس صحبت کنیم و عواملی که قیمت را افزایش یا کاهش می دهد نام ببریم.

  قیمت میکروفون کنفرانس بستگی به نوع برند و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد دارد به عنوان مثال میکروفون رئیس جلسه با توجه به قابلیت مدیریت سخنرانی قیمت بالاتری نسبت به مابقی میکروفون ها دارد. همچنین اگر میکروفون کنفرانس قابلیت رای گیری و نمایش نتایج آرا را داشته باشد طبعا قیمت بالاتری خواهد داشت در نقطه مقابل میکروفون های با سیم و تریبونی از قیمت کمتری برخوردار هستند.

  در این قسمت می خواهیم بیشتر از اهمیت سیستم کنفرانس صامع و قیمت محصولات برند صامع صحبت کنیم. شرکت صامع به عنوان تولید کننده اولین سیستم کنفرانس ایرانی شناخته می شود اگر در موتور جستجوی گوگل جستجو کنید نام صامع را به عنوان اولین و بهترین تولیده کننده سیستم کنفرانس در ایران می بینید شرکت صامع با سالها تجربه و دانش در حوزه سیستم های کنفرانس و راه اندازی و تجهیز اتاق های کنفرانس به عنوان برترین شرکت در این حوزه شناخته می شود.

میکروفون کنفرانس

با پیشرفت تکنولوژی تجهیزات سیستم های کنفرانس ارتقا یافته است و امکانات فراوانی را در اختیار مدیر و شرکت کنندگان در جلسه قرار می دهد از نکات قابل اهمیت میکروفون کنفرانس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

واضح بودن صدای سخنران  ، میکروفون گردان مناسب  ، کیفیت توان بلندگوی کنسول  همچنین امکانات جانبی مانند بیسیم بودن ، امکان کنترل دوربین ، مدیریت نرم افزار ، قابلیت رای گیری نوع طراحی و جنس بدنه.

شرکت اینتل کارت گرافیک A770 Limited Edition را عرضه خواهد کرد
ادامه مطلب

   می توان به جرآت گفت سیستم کنفرانس صامع از نمونه های خارجی نیز به مراتب بهتر است و مجموع صامع کیفیت این محصولات را تضمین میکند. کافی است به قسمت پروژه های سایت صامع نگاهی کنید تا دلیل بر کیفیت و کارایی محصولات را متوجه شوید. تقریبا بیشتر مراکز دولتی و خصوصی از سیستم کنفرانس های صامع استفاده می کنند و تجهیز سالن کنفرانس خود را به مجموعه صامع سپرده اند این اعتماد اتفاقی نیست، کیفیت محصولات صامع دلیل بر این اعتماد و اطمینان شده است نقط عطف مجموعه صامع تنها کیفیت و قیمت محصولات آن نیست بلکه خدمات پس از فروش شرکت صامع است شرکت صامع تعهد به تمامی مشتریان خود دارد.اگر قصد خرید محصولات صامع را دارید می توانید با مجموعه صامع تماس حاصل فرمایید و ازکارشناسان مجموعه جهت نیاز خود اطلاعات دریافت نمایید.

مطالب مرتبط : بهترین میکروفون کنفرانس ، سیستم کنفرانس ،  تجهیزات سالن کنفرانس ، میکروفون کنفرانس