تجهیزات اتاق کنفرانس

  سالن کنفرانس در هر سازمان یا شرکتی محلی برای جلسات اعضای شرکت یا پذیرایی مدیران و اعضای شرکت ها و سازمان های دیگر می باشد در تجهیزات اتاق کنفرانس علاوه بر دکوراسیون که در ابتدا شرکت کنندگان را به خود جلب می کند امکانات صوتی و تصویری موجود در سالن نیز می‌تواند باعث بالارفتن سطح برگزاری جلسه شود.
در اینجا می خواهیم از تجهیزاتی که در اتاق کنفرانس استفاده می شود نام ببرید سیستم های صوتی با امکاناتی از قبیل بیسیم امکان رای گیری تصویربرداری و چرخش اتوماتیک دوربین auto tracking ترجمه همزمان و قابلیت ضبط تصاویر جلسه.

تجهیزات اتاق کنفرانس
در این قسمت از این مطلب کوتاه می خواهیم راجع به سیستم کنفرانس صوتی صحبت کنیم اصلی ترین قسمت مورد نیاز سالنهای کنفرانس سیستم کنفرانس صوتی که شامل میکروفون های نصب شده بر روی میز کنفرانس است .
همچنین سیستم‌های صوتی امکاناتی چون امکان رای گیری ترجمه همزمان سیستم های بی سیم را نیز دارا می باشند
مطلب بعدی که می خواهیم به آن اشاره کنیم سیستم تصویربرداری خودکار است از دیگر موارد مورد استفاده در سالن های کنفرانس تصویر برداری خودکار می باشد
قبل از این ضبط و ذخیره تصاویر در سالنهای کنفرانس به صورت دستی و توسط فیلمبرداران انجام می گرفت در حال حاضر از سیستم‌های نوین تصویربرداری استفاده می‌شود همچنین در سالن های کنفرانس از سیستم پخش تصویر نیز استفاده می شود از این سیستم برای پخش تصویر سخنران و یا کنفرانس ویدیویی استفاده می کنند.

برای خرید یا کسب اطلاعات درباره تجهیزات اتاق کنفرانس می توانید با کارشناسان مجموعه صامع تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را جهت راه اندازی اتاق کنفرانس و دکوراسیون داخلی سالن کنفرانس خود کسب نمایید. همچنین در بخش پرسش و پاسخ می توانید به تمامی پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

شرکت تسلا ابرکامپیوتری با ۷٬۳۶۰ گرافیک ۸۰ گیگابایتی دارد
ادامه مطلب

مطالب مرتبط : بهترین میکروفون کنفرانس  ، میکروفون کنفرانس ، میکروفون سالن کنفرانس ، خرید سیستم کنفرانس ، سیستم کنفرانس ، سیستم پیجینگ ، سیستم صوتی میز کنفرانس ، قیمت سیستم صوتی سالن کنفرانس