سیستم صوتی میز کنفرانس

قبل از اینکه به سیستم صوتی میز کنفرانس بپردازیم می‌خواهیم درباره میز کنفرانس صحبت کنیم یکی از اصلی ترین محصولات در یک سالن کنفرانس میز کنفرانس میباشد این میز هم جهت تزیین بخش اتاق جلسات بوده و هم کاربردی ضروری دارد البته میز کنفرانس را نمی‌توان فقط محدود به اتاق جلسات کرد هر جایی که نیاز باشد یک مذاکره و گفتگو موثر صورت پذیرد در آنجا میز کنفرانس استفاده می‌شود.
سالن کنفرانس به نوعی محل گردآمدن همکاران و گرفتن تصمیم های مهم یا آنالیز اطلاعات با یکدیگر است در سالن کنفرانس چیزی که مهم است آسایش و راحتی افراد برای تمرکز بر روی مباحث جلسه می باشد یکی از عواملی که باعث بالا رفتن و برگزاری سطح جلسه می شود سیستم صوتی میز کنفرانس می باشد.

سیستم صوتی میز کنفرانس
سیستم صوتی به طور کلی از تعدادی میکروفون ، منبع تغذیه و اسپیکرهای تعبیه شده در قسمت های مختلف سالن تشکیل شده است این سیستم باعث می‌شود تا سخنران انرژی کمتری را صرف نموده و روی سخنرانی تمرکز کند شنوندگان نیز به خوبی می توانند صدای سخنران را بشنوند سیستم صوتی می‌تواند با دوربین‌های ۳۶۰ درجه هوشمند ترکیب شده و با سخنرانی هر یک از افراد به خصوص در کنفرانس ها به سمت سخنران چرخیده و فیلمبرداری کند.
حتی می توان به این سیستم امکان ترجمه همزمان را نیز اضافه کرد پس می‌توان عنوان کرد با نصب سیستم‌های نام برده می‌شود کنفرانس یا همایش به مراتب بهتر و حرفه ای تر برگزار کرد.
تا اینجا سعی کردیم از اهمیت سیستم صوتی و میز کنفرانس صحبت کنیم در این قسمت میخواهیم شما را با بهترین شرکت در زمینه تولید، نصب و اجرای سالن های کنفرانس آشنا کنیم شرکت آوا صدای پژواک با سالها تجربه در این زمینه موفق ترین شرکت درنصب و راه اندازی یک سالن کنفرانس می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی جهت راه اندازی سالن کنفرانس می توان با مجموعه آوا صدای پژواک ( صامع ) تماس حاصل فرمایید.

شرکت انویدیا امسال فقط گرافیک RTX 4090 را عرضه می‌کند
ادامه مطلب

مطالب مرتبط : بهترین میکروفون کنفرانس ، سیستم کنفرانس ،  تجهیزات سالن کنفرانس ، میکروفون کنفرانس ، میکروفون سالن کنفرانس ، خرید سیستم کنفرانس ، سیستم پیجینگ ، قیمت سیستم کنفرانس ، قیمت میکروفون کنفرانس ، تجهیزات سالن کنفرانس ، خرید میکروفون کنفرانس ، نصب سیستم کنفرانس ، تجهیزات اتاق کنفرانس ، فروش سیستم کنفرانس ، قیمت سیستم صوتی سالن کنفرانس