تجهیزات سالن کنفرانس

سالن های کنفرانس مکان هایی هستن که شرکت ها ، سازمان ها ، مراکز دولتی و خصوصی جلساتشان را در آنجا برزار می کنند سالن های کنفرانس به دلیل جایگاهی برای برگزاری جلسات همواره از اهمیت بالایی در سازمان ها برخوردار می باشند البته دلیل بالا رفتن اهمیت این سالن ها به اجزا و تجهیزات حرفه ای و مناسب سالن کنفرانس بر می گردد

با پیشرفت تکنولوژی ساختار سالن های کنفرانس از شکل سنتی به مدرن تغییر کرده است در اینجا می خواهیم مسائل قابل اهمیت در سالن های کنفرانس را نام ببریم مستند سازی ، کنترل مرکزی ، سهولت عملکرد و قابلیت ارتباط با نقاط دیگر.

تجهیزات مورد نیاز در سالن کنفرانس :

1.میکروفون ریاست سیستم کنفرانس

2. میکروفون ریاست سیستم کنفرانس

3. میکروفون جایگاه سیستم کنفرانس

4. میکروفون شرکت کنندگان

5.منبع تغذیه سیستم کنفرانس

6. دوربین کنفرانس

7. رکورد ضبط صدا

8. رکورد ضبط صدا و تصویر

9.آمپلی فایر

10. بلندگو

11. سیستم نمایشگر

تجهیزات سالن کنفرانس بر اساس نیاز کاربر و ویژگی های محیطی سالن کنفرانس انجام می شود در این بین سیستم های صوتی را می توان یکی از اجزای اصلی برای سالن های کنفرانس دانست.

میکروفون کنفرانس

در زمینه تجهیز سالن های کنفرانس شرکت های زیادی فعالیت می کنند اما موفق ترین شرکت در این زمینه صامع می باشد که به عنوان اولین تولید کننده سیستم کنفرانس در ایران شناخته می شود شرکت صامع در زمینه تجهیز سالن کنفرانس و نصب سیستم های کنفرانس فعالیت میکند.

شرکت صامع با سالها تجربه در زمینه نصب ، اجرا و تولید محصولات مرتبط به سالن کنفرانس در این زمینه فعالیت می کند و کافی است به صفحه پروژه های سایت صامع بروید تا از گستردگی و اجرای بسیار عالی سالن های کنفرانس ای شرکت اطلاع پیدا کنید صامع نامی درخشان در صنعت سیستم های صوتی است و بزرگان این صنعت از شرکت صامع به عنوان بهترین و اولین شرکت تولید ککنده سیستم کنفرانس در ایران یاد می کنند.

معرفی تراشه Dimensity 8200 مدیاتک
ادامه مطلب

تجهیزات اصلی سالن کنفرانس :

  1. سیستم کنفرانس صوتی
  2. سیستم صوتی جانبی
  3. سیستم ویدئو کنفرانس
  4. سیستم پخش تصویر
  5. سیستم تصویربرداری خودکار

یکی از اصلی ترین تجهیزات سالن های کنفرانس سیستم کنفرانس صوتی می باشد در واقع نیاز اصلی اتاق کنفرانس میکروفون کنفرانس است که داری امکانات سخت افزاری و نرم افزاری از قبیل امکان رای گیری ، ترجمه همرمان ، خروجی هدفون بر روی کنسول های کنفرانس است. همچنین در تجهیزات سالن های کنفرانس استفاده از سیستم های بی سیم افزایش پیدا کرده است.

یکی از موارد مهم در تجهیز سالن کنفرانس سیستم کنفرانس می باشد که در مقابل هر فرد یک میکروفون کنسول همراه با بلندگو قرار دارد. کافی است تا با مجموعه صامع تماس گرفته و با کارشناسان این شرکت جهت تجهیز سالن کنفرانس خود مشاوره نماییدتا کارشناسان شرکت شما را در این امر یازی دهند.

مطالب مرتبط : بهترین میکروفون کنفرانس  ، سیستم کنفرانس ،  تجهیزات سالن کنفرانس ، میکروفون کنفرانس ، میکروفون سالن کنفرانس ، خرید سیستم کنفرانس ، سیستم کنفرانس ، سیستم پیجینگ ، خرید میکروفون کنفرانس ، نصب سیستم کنفرانس ، تجهیزات اتاق کنفرانس ، تجهیز سالن کنفرانس ، فروش سیستم کنفرانس ، سیستم صوتی میز کنفرانس