کمیسیون ITC آمریکا سامسونگ را متهم  به نقض پتنت کرده است؟

کمیسیون ITC آمریکا مشغول تحقیق روی شرکت سامسونگ، شرکت کوالکام و شرکت TSMC میباشد، چون گفته می‌شود این شرکت‌ها پتنت نقض کرده‌اند.

شرکت‌های بزرگ چند ملیتی به‌طور مداوم در حال دست‌و‌پنجه نرم کردن با چالش‌های حقوقی‌اند و این گفته برای شرکت‌های فعال در صنعت فناوری بیشتر از بقیه صدق میکند، چون پتنت‌هایی که در این صنعت ثبت میشوند همواره حاشیه ایجاد میکنند و صاحبان این سندهای ثبت اختراع برای دفاع از حقوق خود دست به هر کاری می‌زنند.

شرکت سامسونگ سابقه‌ی طولانی‌مدتی در جنگ‌های حقوقی بر سر پتنت دارد و معروف‌ترین نمونه‌ی آن، چالش چند ساله‌ی شرکت کره‌ای با شرکت اپل بود. در کنار این‌ها نهادهای رگولاتوری دولتی بارها شرکت سامسونگ را بازخواست کرده‌اند. آن‌طور که عنوان شده است، کمیسیون تجارت بین‌الملل کشور آمریکا (USITC) در حال تحقیق روی شرکت سامسونگ است.

کمیسیون USITC در اطلاعیه‌ای می‌گوید تحقیق روی برخی از واحدهای تجاری شرکت کره ای را شروع کرده است تا بفهمد که این شرکت پتنت نقض کرده یا نه. شرکت سامسونگ تنها شرکتی نیست که توسط USITC مورد نظارت قرار می‌گیرد. ظاهراً این کمیسیون تحقیقات مشابهی را روی کوالکام و TSMC، دو شرکت سرشناس صنعت تراشه، نیز آغاز نموده است.

کمیسیون ITC آمریکا

تحقیقات کمیسیون USITC روی شرکت های سامسونگ و کوالکام و TSMC متمرکز بر محصولات نیمه‌هادی، مدارهای مجتمع و گوشی‌های هوشمند است. شرکت آمریکایی Daedalus Prime ماه گذشته‌ی میلادی شکایتی علیه این شرکت‌ها ثبت نمود و ظاهراً تحقیقات کمیسیون تجارت بین‌الملل ایالات متحده به‌دلیل این شکایت شروع شده است.

کمپانی بزرگ اینتل جایگاه خود از AMD پس گرفت
ادامه مطلب

USITC روی برخی از محصولات نیمه‌هادی تولیدشده توسط شرکت سامسونگ و TSMC و چندین مدار مجتمع ساخته‌شده به دست شرکت سامسونگ و کوالکام تحقیق می‌کند. Daedalus Prime در شکایت خود گفته به‌دنبال توقف فروش محصولاتی است که به ادعای این شرکت ناقض پتنت هستند.

پرونده‌ی این ماجرا به‌زودی به یک قاضی سپرده می‌شود. رسیدگی به پرونده‌های این چنینی معمولاً مدت‌ها به طول می‌انجامد، بنابراین منتظر نباشید که به‌ این‌ زودی‌ها خبری نهایی درباره‌ی شکایت Daedalus Prime از کمپانی بزرگ سامسونگ اعلام شود.

مطالب مرتبط : بهترین میکروفون کنفرانس ، تجهیزات سالن کنفرانس ، میکروفون کنفرانس ، میکروفون سالن کنفرانس ، خرید سیستم کنفرانس ، سیستم پیجینگ ، قیمت سیستم کنفرانس ، قیمت میکروفون کنفرانس ، تجهیزات سالن کنفرانس ، خرید میکروفون کنفرانس ، نصب سیستم کنفرانس ، تجهیزات اتاق کنفرانس ، فروش سیستم کنفرانس